موسسه گوهرشناسی تحسین

با همکاری آموزشی دانشگاه خوارزمی

ساعت لوکس ساخته شده از شهاب سنگ

ساعت لوکس ساخته شده از شهاب سنگ

شرکت ساعت‌سازی گرکو ژنو (Greco-Genève) که بیشتر آن را با ساعت‌های منحصربه‌فرد و ویژه‌اش می‌شناسیم، در جدیدترین محصول خود که یک ساعت مچی می باشد از تکه‌های یک شهاب‌سنگ  استفاده کرده است.

ویژگی‌های ساعت لوکس گرکو ژنو چیست؟

استفاده از شهاب‌سنگ‌  تنها دلیل ارزش بالای این ساعت و حواشی پیرامون‌اش نیست؛ بلکه علت اصلی آن، حس به‌خصوص و متفاوتی است که با دیدن آن به‌دست می‌آوریم.
استفان گرکو، خالق این ساعت کهکشانی برای هرچه متمایزتر کردن آن یک ویژگی مجذوب‌کننده دیگر نیز به آن اضافه کرده و آن خاصیت فلورسانس است. درواقع محصول او با قرار گرفتن در طول موج مشخصی از نور، از جمله اشعه یو وی (UV)، اشعه ایکس و حتی نورهای ساختمانی، رنگ متفاوتی به‌خود می‌گیرد.

همچنین این ساعت مقداری از انرژی نور رادر خود ذخیره می‌کند تا در تاریکی نیز همچنان درخشنده باقی بماند. به‌همین‌خاطر، برخی، از تولید جدید گرکو ژنو به‌عنوان یک شاهکار هنری یاد می‌کنند که کارشناسان ساعت را شیفته خود کرده است.

به‌علاوه تولید چنین محصول نوآورانه‌ای مسیر جدیدی را در طراحی ساعت‌های مدرن به ساعت‌سازان نشان می‌دهد. مسیری که در آن تجمل فقط در اقلام ارزشمند مرسوم خلاصه نشده و ردپای رویا را دنبال می‌کند تا محصولاتی به زمین عرضه شود که بعد از ما و به‌یادگار از هم‌نسل‌های ما، در فضا معلق باقی بمانند.

 

در ادامه عکس های این ساعت زیبا را مشاهده می کنید.

 

 

ساعت لوکس ساخته شده از شهاب سنگ ساعت لوکس ساخته شده از شهاب سنگ ساعت لوکس ساخته شده از شهاب سنگ

 

 

 

 

 

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *