نشست هم اندیشی درباره ی آموزش و اشتغال حوزه گوهرسنگ

نشست هم اندیشی درباره ی آموزش و اشتغال حوزه گوهرسنگ

این نشست آقای دکتر کیانی رئیس انجمن گوهر سنگ در مورد روند ثبت انجمن ، فعالیت های صورت گرفته و اهداف انجمن و همچنین درباره ی مشکلات گوهرتراشان کشور از جمله نبود بیمه گوهرتراشی ، گره ها و مصائب صدور مجوز های کارگاهی ، نبود بازار متمرکز و مطمئن داخلی ، نبود قوانین و آئین نامه ها و کمبود اساتید حرفه ای ، مطالبی ارائه نمودند.

همچنین سایر اعضا درباره ی مشکلات و راهکار های پیش رو با تاکید بر همراهی و همدلی اعضای جامعه ی گوهرشناسان و گوهرتراشان با رئیس انجمن گوهرسنگ ایران گفتگو نمودند.
نشست هم اندیشی درباره ی آموزش و اشتغال حوزه گوهرسنگ

درپایان مقرر گردید جلسات کمیسیون گوهرتراشی به صورت ماهیانه و مستمر تشکیل گردد.

به علت شرایط قرنطینه و محدویت های پروتکل های بهداشتی متاسفانه فقط حضور اساتید گوهرتراشی ساکن تهران و کرج برگزار شد ان شالله در اینده نزدیک از حضور همه اساتید و صاحب نظران کلیه رشته های گوهرسنگ بیشتر و بهتر استفاده خواهد شد.

حاضرین در جلسه :

اقای مجید عبیری

اقای حمیدرضا مقدم

اقای محمد رحمانی

اقای محسن رحمانی

اقای نیما یاسمی

اقای محمد خلیلی

اقای مهیار فرید محمدی

اقای هاتف اصلانی

خانم کریمی

خانم سمیه سرلک

خانم صادقی

اقای دکتر مسعود کیانی

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهبود خوانایی
سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.